Pepparkaks o kaffechoklad. MUMS

Postat: 02 januari 2009 av Marika ioma Lantz i Recept
Etiketter:, , , , , , , , ,

Hade ett gäng liter mjölk som går ut idag och funderade på vad jag kunde hitta på. Jag dricker ju inte mjölk, det är ju bara maken som dricker mjölk i detta hemmet.

Han drack upp 1½ liter och ja då är det bara 3 liter kvar då *S*

VARM CHOKLAD!!!! Mmm med pulverkaffe i!

Det drack jag alltid när jag bodde hemma.

Värm mjölken, häll i socker och kakao efter behag (Nej det blir inte bra med obojpulver)…

Smaka och bestäm när du blandat klart.

Häll på med snabbkaffe tills du tycker det smakar gott. MUMS.

Jag hade blandat till pepparkakskrydda i en burk som jag häller i muffins när jag gör det och jag tog en liten nypa av den kryddan i och smakade.

MUMMA!!!!
Den godaste varma chokladen jag NÅGONSIN druckit.

Har nu en heeeel termos bredvid mig som jag smuttar av.

Åhhhh vad gott det va!

Verkligen något för er att testa!!!

Kommentera

