ÄNTLIGEN EN FORTSÄTTNING

Postat: 09 januari 2009 av Marika ioma Lantz i Tattoo
Etiketter:, , , , , ,

Min underbara tatuerare har fortsatt på min arm.

www.PRIMETIMESTUDIOS.se

Mattias och Rickard har gjort blommor på min arm tidigare 2008 och igår satt jag hos Mattias igen för att binda ihop blommorna.

Jeremy Ashe som är deras gästtatuerare, en stor artist från Orlando, Florida, ritade på frihand upp bakgrunden som han tyckte skulle bli bäst och Mattias förverkligade Jeremy´s tankar på bästa sätt.

UNDERBART!

Jag är såååå nöjd trots att vi inte är klara.

Vattnet och stenarna är inte fyllda som ni kan se på bilderna.

Jag har grymt ont och det känns som en extrem träningsvärk men det är det fan värt.

Har inte sovit många minuter inatt 😉

Bilderna är tagna direkt efter att jag tagit bort plasten och tvättat av den.

Är lite svullen och så, ja ni fattar…

Trädet kommer att ljusna ca 40% så det kommer att smälta in mer bakom blommorna osv när det läkt.

Det gjorde rejält ont bak på armbågen och  i armvecken.

MEEEEN vad jag längtar tills nästa gång. hehehehe

Här kommer bilder

kommentarer
  1. Mia skriver:

    Åh, vad kul att den börjar ta form! Coolt! KRAM

  2. expozese skriver:

    Ja det är så jäkla kul! Nu börjar man se hur den kommer att se ut.
    Men det är myyyycket kvar ännu det ska ju gå ända upp till hårfästet och bakom öronen så….. huvva hehe

    Kramis

Kommentera

