Blir putsad

Postat: 14 januari 2009 av Marika ioma Lantz i Akvarie
Etiketter:, , ,

Vår dalmatinerhanne putsar min hand när jag stoppar ner handen.  hihi

Det kittlades!

Han och jag har blivit bra vänner verkar det som hahaha Verkar inte ett dugg rädd för handen när jag sträcker ner den i akvariet.

Jag längtar tills vi får börja mata dem. Det har gått två dagar i dag så i övermorgon ska de få mat eller om jag inte vill vänta längre och de får det i morgon.

Jag tycker så synd om dem när de inte får mat.

Har fått vår lille algsmaskare på bild idag. Någon som vet vad det är för sort för jag kommer inte ihåg vad han sa i affären… Var lite fööör ivrig därinne hahaha

Kommentera

