Växter sökes [lista uppdaterad 3e feb]

Postat: 25 januari 2009 av Marika ioma Lantz i Akvarie
Etiketter:, , , ,
Jag ska starta upp mitt lilla akvarie som har stått som sticklingväxthus till mina hoyasticklingar.
Det ska få bli ett växtakvarie där jag ska odla lite akvarieväxter och även ha som yngelkar.
Så nu söker jag efter lite olika växter. Låga gräs, mossor och höga gräs-lika är det jag söker mest av.
Vill även ha flytväxter.

Så har du några växter du vill bli av med?

Skicka dem till mig 😉

Speciellt intresserad av dessa:

Lågväxande 0-5cm

Låg/medium 5-15cm

Mediumhöjd 15-30cm

Hög 30-50cm

XXXL 50cm och uppåt 

Kommentera

