Varning för *******.se Handla inte där!

Postat: 29 januari 2009 av Marika ioma Lantz i Övrigt, VARNINGAR!
Etiketter:,

Vill bara varna ALLA för att beställa från företaget *******

Beställde för ca 2 år sedan en magnetpunktsapparat för min nacke. de skulle användas som akupressurverktyg.

Den fungerade i en vecka eller något sådant.

Jag lade undan den i väntan på fakturan och fick aldrig någon mer faktura.

Jag använde då brevet jag fått maskinen i (vanligt bubbelkuvert) och använde avsändaradressen som mottagare istället.

Lämnade in brevet på posten i eksjö (på hemköp) och glömde bort det hela.

Ungefär ett halvår senare ringer den där göteborgaren och frågar varför jag en betalat?!

Jag förklarar då att jag sedan länge skickat in den tillbaka till honom och att den gått sönder.

Nu ringde han igen och kräver betalning och jag förklarar ytterligare att jag skickat in den till honom och att jag inte vill betala för en trasig sak som jag dessutom har skickat tillbaka!

Då får jag till svar:

-Här i sverige försvinner då fan aldrig några brev och att det var jävligt konstigt att det BARA är dig det försvinner av. Jag har 10 års erfarenhet av posten och det har ALDRIG försvunnit nåt men vill du inte betala 190kr så skit i det då din snåla jävel!

O så lägger han på!

Otroligt seriöst, verkligen!

VARNING!!!
HANDLA INTE AV DETTA FÖRETAG:
*******

Kommentarer inaktiverade.