Resa och fler yngel

Postat: 18 april 2009 av Marika ioma Lantz i Akvarie, Katterna, Resor
Etiketter:, , , , , , , ,

Skulle upp till stockholm o hämta toners till vår skrivare för typ 1/10del av priset. Vi passade på att köra upp lite grejjer till min svåger som bor i västerås.

Där kelade jag med Prinsen som verkar må kanonbra.

Han verkade känna igen mig efter ett tag så han lade sig på rygg för att jag skulle klia honom massor på magen vilket han verkligen älskar.

Prinsen är vår förra kisse, en ”havannajavanes” (Chokladfärgad orientaliskt långhår), som Sebbe fick ta hand om när Prinsen började jäklas vid gammelkatten vi har.

Vi åkte vid 10-11 tiden i morse och har precis kommit hem.

12 timmar på vägarna ger sina biverkningar känner jag i huvve, röv o ben *S*

 

När vi kom hem satte jag mig vid yngelkaret och kikade lite för jag skulle ändå mata dem och jag älskar att se utvecklingen bland ynglen.

Sen fick firrarna i det stora karet mat och så äntligen fick jag sätta mig i soffan och kolla mailen, TRODDE JAG!!!!!!!!!

Tittade till en sekund på stora karet och fick syn på 3-4 nya yngel.

Bara att börja jaga med håven *S*

4 yngel fick jag upp så får vi se om det syns fler i morgon.

 

Natti

Kommentera

