Dagens pyssel & Rosa julkort

Postat: 02 december 2009 av Marika ioma Lantz i Scrapbooking/kort
Etiketter:, ,

Ja jag klarar inte av att göra så mycket tyvärr så det får bli något gjort här och något där.

Håller på att bli riktigt dålig så jag är änmer trött och orkeslös nu trots att jag inte trodde det kunde bli värre.

Men här kommer dagens små saker som blev gjorda.

De små frimärkena är det jag gjort idag och de rosa julkorten är gjorda till en tävling.

Jag avskyr julen men jaja lite tävlingar kan man ju göra kort till *S*

Kommentera

