En liten adressbok

Postat: 22 januari 2010 av Marika ioma Lantz i Scrapbooking/kort
Etiketter:

Fick min lillebrors adress härom dagen. Har inte träffat honom på massor av år.

Blev jätteglad förståss och tänkte att jag måste ha hans adress där jag inte tappar bort den.

Då började jag med att stämpla upp massor av journalingrutor på både framsida och baksida i akvarellpapper.

BIA´de alla och gjorde en bak och framsida som jag klädde med akvarellpapper och stämplade upp med mina nya stämplar från stämpelboden.

satte ihop allt med BIA-spiral och knöt band i spiralen.

Dekorerade framsidan med lite blommor och mer stämplar från stämpelboden

Är kanonnöjd även med denna lilla adressbok

Kommentera

