Min DIE-förvaring

Postat: 22 januari 2010 av Marika ioma Lantz i Scrapbooking/kort
Etiketter:

Jag hade problem med hur jag skulle förvara mina dies till cuttlebuggen.

En dag fick jag en rulle magnet och kom genast på vad jag skulle göra med magneten.

Eftersom nästan alla dies är magnetiska så gjorde jag en bok med många sidor som jag limmade fast magnetremsor på varje sida och klädde dem sedan med mönsterpapper.

Chalkade kanterna och dekorerade fram och baksida.

Till de die´s som inte är magnetiska satte jag i plastfickor att lägga dem i.

Det funkar heeeelt kanoners och jag älskar den!

Kommentera

