Paper Wallet

Postat: 16 februari 2010 av Marika ioma Lantz i Scrapbooking/kort
Etiketter:

Testade för en tid sedan en ide jag fann på you tube och blev helfrälst och har gjort massor i olika storlekar nu.

Här kommer bilder på den jag är färdig med och gjord av ett 12×12″ akvarellpapper

Jag har ingen aning om vad jag ska använda den till så kom gärna med förslag.

Jag är superförtjust i den och eftersom denna är den första jag gjorde vill jag göra något till mig själv av den.

Det får plats massor av tags, foton och journaling i den.

Kommentera

