Sökes: Plats att ställa upp lite alster

Postat: 02 mars 2010 av Marika ioma Lantz i Övrigt

Vårt pysselrum håller på att svämma över av kort och boxar osv som jag gjort.

Behöver sälja lite för att få plats för framtida alster.

En idé är att jag ställer upp en låda med kort tillsammans med en liten låda för pengar.

Jag skänker allt utöver materialkostnaderna till butiken i fråga och en insamling som då är aktuell som exempel katthem eller liknande. Butiken får 50% och insamlingen 50% (eller mer om butiken väljer att bidraga till insamlingen).

Jag kan även göra saker på önskemål av butiken i fråga om ni vill ha något speciellt tema. Kanske jul, midsommar eller annat.

Kontakta mig snarast.

mobil 070-4999463

Kommentera

