Buzz ~ Sensodyne tandkräm mot ilningar i tänderna

Postat: 14 april 2010 av Marika ioma Lantz i Buzz
Etiketter:,

Har nu fått hem en låda provtuber av tandkrämen och söker bland mina vänner som har ilningar i tänderna som vill hjälpa mig att utvärdera denna tandkräm.
Du behöver bara kontakta mig och berätta om dina ilningar, jag väljer ut er som ska få prova (beroende på hur många tuber som finns kvar), skickar tuben till dig (glöm inte att ge mig din adress), du använder den två gånger om dagen och efter 1-2 veckor berättar du vad du tycker om tandkrämen. Om den hjälpt mot ilningarna, gillar du smaken osv.
Jag vidarebefodrar din utvärdering till företaget.

kommentarer
  1. Helena skriver:

    Hejsan !!

    Idag borde dina fröer komma i brevlådan.
    Hoppas att det kommer gå bra 🙂

    Helena

  2. expozese skriver:

    Ja tack så mycket! Idag ska jag plantera lite hade jag tänkt så då åker fröerna ner i jorden!

Kommentera

