Piercingsmycken SÄLJES BILLIGT!

Postat: 05 juli 2010 av Marika ioma Lantz i Säljes
Etiketter:, , , , , ,

Jag har köpt på mig ett mindre antal piercingsmycken för att jag själv skulle ha men fick ett gäng över när jag valt ut de jag vill ha och här kommer de som finns att köpa.

  • Tunnel 6mm UV akryl 80kr/st
    • Lila
    • Transparantvit
    • Blå
    • gul
  • Tunnel 3mm UV akryl 50kr/st
    • Lila
    • Transparantvit
    • Blå
    • gul
  • Bananabell tärning  316L Surgical Steel & UV acryli 1,2mm 40kr/st
    • Vit
    • Svart
    • blå
    • rosa
    • orange
    • röd
    • lila
  • Stav Bling 316L Surgical Steel 1,6mm 50kr/st
    • Guldgul/gulgrön
    • Blodröd

 

Stav bling:

Tunnlar 3mm:

Bananabell tärning :

Tunnlar 6 mm UVakryl:

kommentarer
  1. FINNS FORTFARANDE KVAR!

  2. LolliitaaH skriver:

    Vad kostar det? 🙂

Kommentera

