~ A note to my self ~

Postat: 02 november 2010 av Marika ioma Lantz i Marika´s blogg
Etiketter:

Jag ÄR bra på många sätt

Jag KAN saker som kanske inte alla kan

Jag är gift med VÄRLDENS underbaraste man

Jag har 3 goa KATTER

Jag har få men BÄSTA vänner man kan ha

Jag har ganska MYCKET pysselsaker

Jag bor i ett SUPERHÄRLIGT hus

Jag har en KANONBRA hyresvärd

Jag är väldigt SNÄLL

Jag är ÄLSKAD

Jag har många HOBBYES

Jag LEVER trots allt

Jag är KREATIV

Jag är INTE för gammal ännu 😉

Kommentera

