Shoppingrunda på Hannas Pysselstuga

Postat: 26 januari 2011 av Marika ioma Lantz i Scrapbooking/kort

Här kommer ett par bilder på det jag shoppade när jag var på Hannas Pysselstuga i härliga västervik.

Detta bildspel kräver JavaScript.

  • ca 120 st cardstock i härligt murriga bruna, gröna och teal färger och även vanilj/beiga
  • En stor flaska tacky PVAglue
  • Ett paket med heidi swapp clearstamps med 4 olika klockor och visare till
  • Ett paket blendingfoam till distresserna
  • En punch med liten retroliknande blomma från Xcut
  • Två stickles: Black diamond & crystal
  • Två embossingpulver från reprint: Koppar och svart detalj
  • En burk med MASSA blingstenar (neutral färg)
  • Och så var jag ju tvungen att ha en mapp till alla papper så det blev en sådan som jag fick billigt för det var den sista och hade stått som visning.
kommentarer
  1. |Linda| skriver:

    Vilken härlig shopping! 🙂

  2. Emmelie skriver:

    Åh vad kul med lite shopping på Hannas pysselstuga! Längtar dit 😉 Såg att du bor i Vimmerbytrakten, jag med! Eller rättare sagt i Vimmerby 🙂

  3. Nämen vad skoj med en granne!
    Vi bor ute i gullringen vi. är ganska nyinflyttade.

    Ja jag älskar att gå i hannas pysselstuga och de är så trevliga där. *like*

  4. Emmelie skriver:

    Jaha i Gullringen alltså 🙂 Då har du väl smakat deras kända semlor nu då förstår jag? Det åker ju horder med folk dit för att äta dem 🙂

    Vet du om mycket människor i trakten som scrappar? Jag vet inte en enda :O

    Hannas pysselstuga är underbar!

  5. Absolut och jag förstår att de åker långt för att käka dessa semlor. Jäsiken vad goda.

    Tyvärr så känner jag typ inget häromkring så nej tyvärr. Du är de enda jag känner till nu. hihi

  6. Linn skriver:

    Hejsan! Vad roligt att se din blogg och scrappa med dig i helgen. Du är en härlig tjej måste jag säga! Keep on…Vill du kolla in min blogg så är du välkommen ;). Vi syns!

  7. Hej Linn! Kul att du kikade hit så snabbt!
    Nu är det jag som lägger till din blogg i min följa-lista. hihi
    Superkul att träffa dig och ha nån kul att snacka med.
    Kram

  8. Åsa/asamia skriver:

    Å vad kul att få se allt fint du shoppade hos Hannas.

Kommentera

